Klacht: te vroege incasso van abonnementsgeld

amsobnaad op 21 februari 2025 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ziggo houdt bij het innen van abonnementsgeld normaal rekening met de betaaldata van loon, pensioen en AOW. Ze zijn de eersten die hun automatische incasso innen nadat je loon gestort is.
Ik snap dat: ze zijn er zeker van dat incasso lukt en de kans is klein dat hun klanten rood komen te staan. Vandaag was dat voor het eerst anders. Toen ik boodschappen wilde doen, bleek dat Ziggo me voor was geweest en dat ik rood stond. De betaaldatum van pensioen en AOW is pas komende maandag op 24 februari. Misschien was Ziggo verkeerd geïnformeerd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als dit eenmalig is en op een vergissing berust. Het zou onhandig zijn dat Ziggo de incasso vaker vlak voor de betaaldag van loon etc. gaat uitvoeren. Dat brengt mensen nodeloos in de problemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Ziggo
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door amsobnaad