Klacht: Retourneren geld HD recorder

Anja Weijgers op 11 juni 2015 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden een HD recorder bij ziggo besteld maar die kosten 199 euro ik heb toen terug gebeld om te vragen waarom die prijs en zegde ze me toe toe de prijs 49 euro zou zijn. Ik ga hiermee akkoord maar nu zenden ze me een tweede waar ik NIET om heb gevraagd. Alles verder geïnstalleerd en nu vergeet ik om de tweede terug te sturen en daarom alsnog teruggestuurd met het verzoek om die 199 euro terug te storten. Hebben we gedaan 11 april, vandaag 11 juni nog steeds niets gehoord maar ze hebben de recorder wel ontvangen. Ik bel vandaag op maar nu krijg ik het antwoord dat de 14 dagen bedenktijd voorbij zijn en ik geen recht meer heb op die 199 euro. Waarom is dat mij niet verteld toen ik april daarvoor belde. Wel hebben ze de recorder netjes ontvangen maar geen telefoontje of mailtje over het wel en wee. In de tijd van die 14 dagen is de monteur verschillende keren terug moeten komen om het goed in orde te krijgen dus de 14 dagen waren zoiezo al voorbij. Die heeft alles netjes afgehandeld maar ik ben nu erg teleurgesteld hoe ziggo met hun klanten omgaat. Ik ben benieuwd of ze de recorder hadden terug gestuurd als ik niet had gebeld ik zet overal mijn vraagtekens bij. Kunt u mij helpen

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn 199 euro terug krijg wat heb ik aan 2 recorders

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door