Mijn Klacht:
Vandaag is er een monteur langs gekomen, de monteur vroeg wat er mis was. Wij hebben geen tv…. Er ging een heel oud kastje aan de muur, deze heeft hij vervangen met een andere aansluiting zodat onze EIGEN kabel er weer aan kon.. dit hoorde bij zijn werkzaamheden….het probleem was nog het zelfde. Beetje de stekkers aan drukken en taaadaaaa de tv doet het weer. Zegt hij ineens ja hiervoor moet ik nu wel kosten rekenen… HUH voor een kabel aandrukken ???? 30 euro????Belachelijk. Ik contact opnemen met de klantenservice nou dat is nog eens erg.. ja dit staat in de voorwaarden. Ja als er echt dingen vervangen moeten worden wat niet onder ziggo valt dan wordt er wat in rekening gebracht…. DIT IS TOTAAL ONTERECHT een kabeltje aandrukken en probleem opgelost.. dit had ik zelf ook wel gekund ipv monteur inschakelen.. Dit bedoel ik dus met zich rijk rekenen. Ik heb gisteren contact gehad ziggo ja was wel apart konden wel iets zien van slechte verbinding en nu dit…. BELACHELIJK!!! Wil bezwaar maken maar ja ziggo houdt voet bij stuk DIT STAAT in DE VOORWAARDEN…. BELACHELIJK WAT EEN WAARDELOZE SERVICE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gewenste Oplossing:
De rekening van 30 euro laten vervallen. En het personeel beter inlichten wanneer ze WEL of NIET wat moeten rekenen........Dit zei hij na de stekker en zei ik maar ik heb nergens aangezeten toen zei hij nee maar hij zat los. Nu moet ik helaas wel kosten in rekening brengen nou sorry hoor stekker aandrukken wat iedereen kan zelfs een kind 30 euro rekenen......
Klantenservice mag wel verbeterd worden, die zijn het namelijk altijd met de monteur eens.
