Mijn Klacht:
Op 20juli is mijn radio uitzending van Anne loog naar digitaal gegaan ,dus geen radio meer.
Ziggo gebeld moest een splitsen ertussen zetten op de tv signaal dan was het goed maar helaas geen radio .
Gekeken op ziggo site kon verholpen worden door een antenne van ziggo besteld aan gesloten geen radio Utrecht .
Ziggo gebeld konden mij niet zover helpen want het signaal was niet sterk genoeg voor radio Utrecht .
Nog enige optie was een versterker er tussen kosten 50euro vind ik vreemd
als ze van Anne loog naar digitaal gaan om de kosten voor de klant te bereken
Als om een monteur vraagt kan dat moet je wel uurloon betalen.
Ik heb nog steeds geen radio Utrecht .
Ik heb wel ondertussen de versterker besteld moet wel.
Om zo mijn radio weer goed te krijgen ,daarvoor was alles goed .
Gewenste Oplossing:
Ik zal tevreden zijn als ziggo gewoon de klant helpt om dat te verhelpen en geen kosten op de burger of de klant te verhalen .
Dat ik gewoon radio Utrecht kan luisteren
