Mijn Klacht:
Sinds vanmorgen geeft mijn Ziggo-modem een knipperend groen signaal, dat maar niet stopt. Hierdoor heb ik geen internetverbinding en maak ik me zorgen over de WK-wedstrijd van Nederland. Ik heb vandaag geprobeerd de klantenservice te bereiken, maar dat is niet gelukt. Een terugbelverzoek kon ik niet indienen vanwege volle tijdsloten. Dit probleem heb ik nog nooit eerder gehad en ik vermoed dat het door het onweer van afgelopen nacht komt. Mijn modem is goed geïnstalleerd, dus ik verwacht dat dit probleem door iemand extern opgelost moet worden.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat Ziggo dit probleem zo snel mogelijk oplost.

