Mijn Klacht:
Ik heb vandaag geen internetverbinding kunnen krijgen. De modem gaf een rode lamp aan en na het opnieuw opstarten bleef deze hangen. Een scan wees uit dat er geen problemen waren met het Ziggo-netwerk, maar ik kreeg de melding om contact op te nemen. Bij het proberen een telefonische afspraak te maken, waren alle beschikbare tijdslots al vol. Om 13:57 werd er een probleem gemeld dat voor morgen om 2:00 uur opgelost zou zijn, maar nu staat er dat er geen probleem is en dat ik moet bellen. De wachttijd bij de klantenservice is langer dan 30 minuten. Het lijkt onmogelijk om mijn probleem te melden.
Gewenste Oplossing:
Ik wil een werkende internetverbinding.



