Klacht: Overstap gaat dramatisch. Niets werkt

Arjenvk99 op 18 januari 2022 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nieuwe klant bij ziggo, maar er komt geen signaal binnen op de router. Niets werkt daardoor, al 2 dagen niet.
Ziggo heeft mijn oude provider al af laten sluiten (overstapservice noemen ze dat).
Ziggo monteur kan over 6 dagen komen!!???
Waardeloos!

Gewenste Oplossing:

Vandaag nog een storingsmonteur sturen die het oplost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arjenvk99