Mijn Klacht:
Op 21-9-2021 heb ik Ziggo gevraagd om een meervoordeelpakket inhoudende Internet complete, thuisbellen en max TV next met een korting van € 53 per maand. Ik had al TV extra met erotiek van Ziggo en wilde ook Internet van Ziggo. Ik zou dan gedurende 9 maanden een bedrag van € 29,50 per maand betalen.
Op 21-9-2021 is dit door Ziggo bevestigd.
Ik begon te twijfelen over het inruilen van mijn mediabox voor een Ziggo MediaboxNext omdat deze geen harde schijf heeft voor TV opnames. Na contact met uw medewerker bleek dat ik mijn toenmalige TV abonnement kon houden met toevoeging van Internet en bellen. Tijdens dit gesprek bleek dat de meervoordeelkorting gewoon in stand bleef. De Ziggo mediabox Next stuurde ik retour.
Op 27-10-2010 is het gewijzigde pakket bevestigd tw Internet Complete en TV start (CI module). De internetsnelhei zou 30 Mbit/s upload en 300Mbit/s download. Helaas was de snelheid max 100 Mbit/s en dat is te laag en niet conform toezegging. Tenslotte verwachtte ik dat ik gedurende 9 maanden korting zou krijgen en dat is niet gebeurd. Momenteel betaal ik € 66,45 per maand.
Gewenste Oplossing:
Alsnog toekennen van de maandelijkse korting en verhogen internet snelheid naar 300Mbit/s
