Mijn Klacht:
Ik heb op 7 Maart mijn vaste telefoon abonnement bij Ziggo opgezegd. Ondanks deze opzegging blijf ik herinneringsmails ontvangen om te betalen. Ik heb afgelopen maandag contact gehad met de klantenservice van Ziggo, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. De vaste telefoon doet het nu niet meer, maar ik ontvang nog steeds betalingsherinneringen, waar ik niet voor wil betalen, aangezien ik het abonnement heb opgezegd.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om het stopzetten van de herinneringen en om excuses voor het ongemak.


