Klacht: groene kabel door mijn plantenbak.

Wilfred Kelting op 01 december 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Al geruime tijd loopt er een groene kabel voor mijn huis langs door mijn plantenbak voor mijn raam naar de buurman.
Deze is zonder te vragen aangelegd . Ook geen briefje in de bus over het hoe en waarom.
Na navraag bij de buurman,[Korte Houtstraat 22} blijkt deze te zijn aangelegd omdat hij problemen heeft met zijn internet.
Denkend dat dit op korte termijn zou zijn opgelost heb ik afgewacht.
nu, na ongeveer een maand was ik het zat. en heb jullie gebeld en mijn klacht voor gelegd aan
Tessa Schreuders een van jullie medewerkers.
Zij kon of wilde mij op geen enkele wijze helpen omdat ik geen Ziggo klant ben.
getuigt niet bepaald van mensvriendelijkheid. als Ziggo medewerker zou zij toch mij of mijn klacht serieus moeten nemen.
ik moest de klacht maar via internet melden.
ik zou natuurlijk de kabel met mijn kniptang kunnen verwijderen.
Of een klacht bij de politie kunnen neerleggen dat een medewerker van Ziggo zonder te vragen een kabel door mijn plantenbak heeft gelegd.
of gaan jullie hier iets aan doen ?

hoop snel wat van jullie te horen.

Wilfred Kelting
Korte Houtstraat 24
2011ZP Haarlem.
0651935914

Dat deze kabel op korte termijn [ voor de kerst graag], voor mijn huis langs en uit mijn plantenbak wordt verwijderd !

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Wilfred Kelting

5 maanden geleden - Gaat er iets aan gedaan worden?

Alle klachten die gemeld zijn door Wilfred Kelting