Mijn Klacht:
Mijn klacht gaat over een slechte verbinding met Ziggo netwerk.
Ten eerste is de de bereikbaarheid van ziggo is zeer slecht bij echte problemen. Geen klachtenformulier of e-mail adres.
Ten tweede valt regelmatig de verbinding weg van zowel tv als internet. Een onregelmatige internetsnelheid verbinding
Ten derde is de draadloze verbinding van het internet zeer slecht.
De beloofde 250 MPBS download blijkt alleen haalbaar te zijn als de modem verbonden is met een kabel aan de computer. Heb draadloos verbinding dan is de snelheid soms 30 MPBS maar ook 17 MPBS. En dat zegt van alles over de modem waarschijnlijk. En een wifi versterker gaat dat ook niet verbeteren. Want met een wifi verbruiker 30 cm van de modem blijft deze 30 MPBS. Als je de modem uitschakelt heb ik vorige keer 4 uur moeten wachten voordat ik weer signaal had.
de overbuurman heeft ook Ziggo en dezelfde vreemde problemen en heeft gezegd dat hij weg gaat bij hun vanwege dit soort klacht. snap ik .
Gewenste Oplossing:
Een modem die zijn werk doet en de beloofde 250MPBS ook draadloos en een algehele stabiele verbinding op alles. vroeger had ik minder MPBS en was de verbinding wel goed. dus het moet kunnen.
Ben
klantnummer 4640950
