Klacht: colporteurs ’s avonds laat voor de deur

TillieC op 18 april 2025 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteravond stonden twee ‘Ziggo’ medewerkers om 21:00 uur bij mijn voordeur. Zij waren in ons complex binnengekomen. Met een verhaal over slechte WIFI, inclusief kaart van buurt, ADSL kabel probeerden zij mijn een internet en TV abonnement aan te praten. Bovendien wist de Ziggo medewerker mij te vertellen dat ik een KvK nummer had. Daarbij werd het hele arsenaal over goedkoper abonnement en snelle data over mij heen gespreid. Ik heb hen duidelijk verteld dat zij in overtreding (een bordje in de entree meldt dat colportage niet is toegestaan) waren en dat ik absoluut geen abonnement van Ziggo, gezien slechte ervaringen uit het verleden. Daarna ‘dropen’ zij af.

Gewenste Oplossing:

Als Ziggo stopt met dit soort praktijken en haar medewerkers traint op het volgen van regels en afspraken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TillieC