Klacht: Ziggo geinstalleerd maar geen gebruikersnaam, uren in de wacht!

op 11 juli 2015 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren is Ziggo TV en internet bij mij geinstalleerd en sindsdien zit ik vrijwel continu in de wacht, (1 minuut? haha, laat me niet lachen).

Ik heb nooit een gebruikersnaam ontvangen en heb nu dus geen email. Incompetente medewerkers blijven me maar doorverbinden, als je er al een aan de lijn krijgt, en dan sta je weer uren in de wacht. Jammer dat ik ben overgestapt

Gewenste Oplossing:

Met een snelle toegang tot mijn email

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Golemm