Klacht: Zeer slechte dienstverlening

op 30 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdagavond 28 mei arriveren de Veolia-trein vanuit Nijmegen en de laatste intercity richting Sittard gelijktijdig op station Roermond. Een dertigtal reizigers probeerde rennend alsnog de intercity te halen. Helaas de conducteur liet de intercity gewoon vertrekken, terwijl de eerste reizigers hijgend de trap opgestormd kwamen naar perron 1.
Met zijn dertigen stonden we scheldend en vol onbegrip over deze. eigenlijk schandalige opstelling van NS op station Roermond. Enige mogelijkheid om nog in Sittard te komen was per taxi.

Gewenste Oplossing:

Met de OV-chipkaart waren mijn echtgenote en ondergetekende een dag op bezoek geweest bij onze zoon in Nijmegen.
Als gevolg van bovenstaand verhaal werd dit uitstapje € 55.- duurder i.v.m. taxikosten Roermond-Sittard waar onze auto in de parkeergarage stond. Ben tevreden indien deze taxikosten door U worden vergoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 15 juni 2016 om 10:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door zaterdagavonddrama