Klacht: Zeer slechte dienstverlening

op 30 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Zaterdagavond 28 mei arriveren de Veolia-trein vanuit Nijmegen en de laatste intercity richting Sittard gelijktijdig op station Roermond. Een dertigtal reizigers probeerde rennend alsnog de intercity te halen. Helaas de conducteur liet de intercity gewoon vertrekken, terwijl de eerste reizigers hijgend de trap opgestormd kwamen naar perron 1.
Met zijn dertigen stonden we scheldend en vol onbegrip over deze. eigenlijk schandalige opstelling van NS op station Roermond. Enige mogelijkheid om nog in Sittard te komen was per taxi.

Met de OV-chipkaart waren mijn echtgenote en ondergetekende een dag op bezoek geweest bij onze zoon in Nijmegen.
Als gevolg van bovenstaand verhaal werd dit uitstapje € 55.- duurder i.v.m. taxikosten Roermond-Sittard waar onze auto in de parkeergarage stond. Ben tevreden indien deze taxikosten door U worden vergoed.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 15 juni 2016 om 10:05 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door zaterdagavonddrama