Klacht: ze komen geen afspraken na

op 13 september 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket ging dinsdag toekomen maar door dat het zogezegd het adres niet goed was konden ze het pakket niet leveren.het adres is niet gewijzigd geweest gewoon de naam van de ontvanger en dat was volgens hen genoeg ,dit is woensdagmorgen telefonisch doorgegeven.De telefoniste verzekerde mij en beloofde mij dat het zeker deze morgen ging toekomen de laatste voor 16u. Nu zijn we 15u15 en heb ik juist telefonisch contact gehad en volgens hen is het de wijziging te laat gebeurt en zal het maar morgen toekomen.Ik had dat pakketje dringend nodig en tot nu toe heb ik het nog altijd niet in mijn bezit.Ik vindt dat ze afspraken en beloftes moeten nakomen en geen beloftes maken dat ze niet kunnen garanderen.Er komen nu zoveel pakketjes toe bij mijn buurvrouw en geen 1 koerier geeft daar overgevallen.Voor hen is dat toch gelijk op welke naam dat staat en waar ze moeten leveren,gaan jullie nu echt kleinzielig doen omdat er een andere naam doorgegeven is?
Als ik woensdagmorgen zelf geen contact had opgenomen met jullie wist ik van niets,ook al stond er op mijn profiel er is geprobeerd contact op te nemen.
Gelieve eens aan te tonen wanneer dit telefoontje is gepleegd.
Ik veronderstel dat alle telefoongesprekken opgenomen worden dan kan u eventueel ons vorig gesprek beluisteren van de afspraak dat jullie hebben gemakt ivm met de leverdag.

Als jullie je beloftes nakomen en niet beginnen te zeiken over een verkeerde adregegevens die eigenmijk wel juist waren

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

2 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 078-250877. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 17 september 2018 om 07:08 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door patsyvdc