Klacht: vooruitbetaling kan men niet vinden

inezdeg op 15 juni 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestel op 31.5 en ik maak onmiddellijk het bedrag over wat op mijn bestelling staat. Omdat ik niet afgewacht heb op een bevestiging heb ik neit het juiste kenmerk ingevuld.
Printscreen, data, rekeningnr, datum …..niets geloven ze, ze doen hetexpress, datum is intussen 15 dagen verder en ik maan ze steeds aan per mail om terug te betalen of desnoods te leveren…..
ze vinden het geld niet

Gewenste Oplossing:

geld terug
Van: Inez De Groote [mailto:[email protected]]
Verzonden: woensdag 14 juni 2017 10:02
Aan: 'Zalando Team'
Onderwerp: RE: 2e betaalherinnering (bestelnummer 11005018532716)

gaat u nu als de sodemieter mijn storting terugbetalen 3 e rappel

EUROPESE OVERSCHRIJVING NAAR
ZALANDO SE
BE82179631076768

-219,85 EUR
BIC COBABEBX VIA WEB BANKING
MEDEDELING :
BEGUNSTIGDE: IBAN: BIC: REKENINGNUMM
COBABEBX 179-6310767-68 COMMERZBANK A
G BRUSSELSER: BANK: BETALINGSKENMERK:
ZALANDO SE BE82179631076768
UITGEVOERD OP 31-05

Uitvoeringsdatum
01.06.2017

Valutadatum
01.06.2017

Volgnummer
0113

mail van vandaag:

Goedendag,

U geeft aan te hebben betaald, maar wij kunnen dit bedrag niet terugvinden. Dit komt doordat u driemaal gegevens opstuurt, waar uw eigen IBAN nummer niet is vermeld, terwijl dit duidelijk is gevraagd.

Bovendien heb ik het IBAN nummer BE39001531XXXXX9 welke u heeft doorgegeven opgezocht in ons systeem, hiermee is geen betaling binnengekomen bij ons. Het IBAN nummer is noodzakelijk om de betaling te vinden.

De reden dat uw eerste bestelling niet juist verloopt, is omdat u bent vergeten het betalingskenmerk te vermelden in de omschrijving. Normaal gesproken is er geen email contact nodig om een betaling te verwerken, dit gaat namelijk automatisch wanneer het betalingskenmerk goed is overgenomen.

Graag ontvang ik nogmaals het juiste IBAN nummer waarmee deze bestelling is betaald.

Als je nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet en neem contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Sunita Ratatouille

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door