Klacht: Verkoop Item van Zalando

Hermine op 20 mei 2024 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Via Zalando kan je een gekocht item verkopen . Ik had een half jaar geleden een dure Jeans rok (99 Euro) van het merk Part two gekocht.Deze kon ik verkopen . Ik heb de rok keurig netjes retour gestuurd om het item te verkopen. De rok was in zeer goede staat ,netjes uitgewassen en gestreken.Er mankeerde echt niets aan de rok behalve dat hij mij te ruim is geworden. Mooie oplossing dacht ik om het item dan te verkopen. Zeker ook omdat het artikel nog steeds verkocht wordt bij Zalando .Na de rok opgestuurd te hebben ,kreeg ik na een paar weken een cadeau bon van 1 Euro ! Dat heb ik dus in ruil voor de dure rok gekregen.U snapt dat ik hier niet akkoord mee ga Na verschillende keren contact hierover te hebben gehad met Zalando ,wordt er dus gezegd ,dat ik van te voren wist wat het bedrag zou zijn ,ik neem aan dat 1 Euro voor een keurige rok van bijna 100 Euro meer dan 1 Euro waard is .Ik heb daarna nog een paar keer contact gehad met Zalando ,en toen werd er gezegd ,dat de rok niet schoon was ,dit is echt een leugen ,en een vernederend antwoord ,ik ga geen vuile rok met vlekken retour sturen voor de verkoop. Ik heb dringend verzocht om de rok terug te sturen naar mij ,dan krijgen zij de Euro wel weer terug . Desnoods wil ik de verzendkosten nog wel betalen. Maar ik kreeg als antwoord dat ze tot hun spijt helaas niets meer voor mij kunnen betekenen. Ik vind dit echt bizar ! Ik ben nu een dure rok kwijt ,en ze willen deze niet retour sturen . Dit accepteer ik echt niet en vind dit oplichterij .Kunt u er voor zorgen dat ik mijn rok terug krijg of iig een redelijke vergoeding ? MVG : Anne Baartman

IK zou tevreden zijn als mijn rok terug gestuurd werd ,als dit om wat voor reden niet meer mogelijk is ,dan een goede vergoeding ,zodat ik een nieuwe rok terug kan kopen .

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

4 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Zalando
Download hier uw brief

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hermine