Mijn Klacht:
Onlangs via Zalando sandalen van Adidas aangeschaft. Veel te snel liet er een onderdeel los. Dit verwachte ik niet van Adidas. Met een druppel lijm heb ik geprobeerd het probleem te verhelpen, maar Het onderdeel liet toch weer los.
Bij melding aan Zalando werd mijn probleem niet eens in behandeling genomen, omdat ik het eerst zelf heb opgelost met lijm. Het is een rubberen kindersandaal, geen technisch apparaat o.i.d. Dan begrijp ik dat je er niet eerst zelf aan moet sleutelen. Deze sandaal zouden zij, neem ik aan na in behandelingname, ook niet meer gaan repareren, maar eerder zal een (gedeeltelijke) vergoeding de meest logische oplossing zijn. Dat ik er zelf een druppel lijm op heb gesmeerd in plaats van direct een klacht indienen snijdt op geen manier met de wijze waarop zij het waarschijnlijk zouden oplossen met mij. En dan te bedenken dat ik al jaren een serieuze grote klant ben! Dit relatief kleine probleem van schade is het Zalando waard om een negatieve recensie te ontvangen. Het valt me echt heel erg tegen van Zalando. Dit is geen klantgerichte benadering, maar een zeer star, onsympathiek beleid.
Gewenste Oplossing:
Wanneer wordt erkend dat het misschien wel een iets te starre benadering is en een vergoeding van de sandaal van 24,95 euro.
