Klacht: Schoenen geleverd met twee verschillende maten in één doos en vervolgens zijn ze uitverkocht

Tineke83 op 10 januari 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Fout van Zalando wordt niet rechtgezet door een correct paar te leveren na retour, maar enkel geld terug en u besteld maar opnieuw….. In de doos was er één schoen maat 28 en de ander maat 29 en in plaats van netjes retour te kunnen doen voor ruilen is er geen mogelijkheid voor deze optie. En de schoenen zijn vervolgens uitverkocht. Per mail krijg je niet per ommegaande een reactie, vanwege drukte van de sale. Per telefoon wordt er opgehangen omdat je vraagt wat de telefoniste er zelf van zou vinden en die zegt doodleuk als ik maar geld terug krijg is het toch goed….en niet meer wil luisteren.

Gewenste Oplossing:

Tevreden zou ik zijn als er in dit geval mij de juiste bestelling alsnog zou worden bezorgd. Dit was nl niet mijn fout en geld terug lost mijn fout niet op.

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Zalando heeft na een mailtje over bovenstaande klacht en een bericht over bovenstaande op Facebook reactie gegeven en bij de reactie een kortingscode gegeven. Ook is er een bos bloemen gestuurd. Helaas heb ik natuurlijk nog steeds geen schoenen, maar ze hebben wel hun best gedaan om toch tegemoet te komen. Ik hoop alleen dat ze misschien hun retourbeleid nog eens onder de loep nemen en in sommige gevallen even goed kijken of zinnetjes als dan besteld u maar gewoon opnieuw achterwege gaan laten. Verder dus zeker netjes afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door