Klacht: Retour zalando partner Nike

Lgonzie op 31 mei 2024 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Beste wij hebben op 5 mei een bestelling geplaatst van twee maar Nike Jordans( 2 maten omdat we twijfelde) na betaling hebben wij ons bestelling ontvangen. De kleur vond de dochter niet mooi dus hebben we op 14 mei deze retour gedaan. Wij hebben bewijs van de Bpost dat de twee artikelen gewicht 2080kg en de afmetingen van de doos. Deze zijn op 15/5 toegekomen in Brussel sorteercentrum. Omdat ik op 27mei nog steeds niks had ontvangen heb ik contact opgenomen met zalando. Daar lieten ze weten dat ze niks hadden ontvangen. Na het sturen van bewijs is er een onderzoek gestart….en lieten ze weten dat ze op 29 mei toch retour hadden ontvangen maar doos zaten neit de artikelen in. Heel wat op en af gemail en vragen naar en bewijzen en ook wat ze dan in de doos zat krijgen wij geen antwoord enkel
Dat ze het bedrag van 259,95 niet gaan terugstorten. Wij hebben ook contact opgenomen met testaankoop en na onderzoek blijkt dat wij niet de enige zijn. Wij hopen op een oplossing…wij hebben bewijs van
Bpost dat wij de artikelen hebben teruggestuurd. En wat er na sorteerventrum
Brussel gebeurd is….

Wij willen graag een correcte verwerking van ons dossier en om een terugstorting van ons geld. Ik kan dit niet geloven dat dit gebeurd…wij hopen op ene eerlijke oplossing. Wij doen alles correct en willen dan ook correct behandeld. Worden

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Zalando
Download hier uw brief

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Reactie van de melder van de klacht Lgonzie

1 week geleden - Wij zitten nog steeds met een onopgeloste zaak tegen zalando. Wij hebben een retour gedaan en ze beweren dat zalando het pakket niet correct hebben ontvangen. Het gaat over twee artikelen naar Nike! En over heel veel geld!! Wij hebben al de bewijzen dat wij onze retour hebben binnengebracht en tot in Brussel Sorteercentrum Niks is gewijzigd aan het gewicht of maat van de verpakking.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lgonzie