Klacht: Retour wordt niet verwerkt

M.broer 078 op 15 april 2025 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 maart is er een retour heen gegaan. PostNL zegt het de hebben afgeleverd hun zeggen dat er niks is ontvangen. Vervolgens krijg ik ook geen reactie meer van Zalando.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn retour verwerkt word.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Reactie van de melder van de klacht M.broer 078

1 maand geleden - Krijg geen reactie van hun

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.broer 078