Klacht: Pakketten niet aangekomen, geen oplossing geboden

Anoniem5005 op 05 juni 2024 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb bij Zalando 2 pakketten besteld. Dit heb ik gedaan met oude accounts omdat dat makkelijk was met automatisch inloggen. Deze oude accounts zijn destijds gemaakt met mailadressen die niet meer in gebruik zijn.

Nu zijn beide pakketten door DHL in de lift van mijn appartementencomplex neergezet (volgens de bezorger) en blijkbaar meegenomen. DHL gebeld, die gaven aan dat Zalando als verzender een onderzoek moest opstarten. Dit is intussen opgestart en afgerond.

De oplossing van Zalando is dat ik rechtsverklaringen moet invullen dat ik de pakketten niet heb ontvangen. Dan wordt het geld teruggestort. Maar omdat beide mailadressen niet meer bestaan, kan ik deze rechtsverklaringen niet ontvangen.

Ik heb gevraagd of ze per post opgestuurd kunnen worden, mijn woonadres is immers niet gewijzigd. Helaas kon dit niet. Pogingen om mijn mailadres te wijzigen werken niet. Ik heb allerlei bewijzen aangeleverd: screenshots van de betalingen van de bank app, oude mailadressen, bestelnummers. Zalando biedt geen ENKELE oplossing.

Met andere woorden: 2 dure bestellingen, bij elkaar bijna 200 euro, nooit aangekomen en geen mogelijkheid om het geld terug te krijgen van Zalando. Echt heel erg slecht. En meegedacht voor een oplossing wordt er ook niet.

Rechtsverklaringen naar mijn huidige mailadressen sturen zodat ik mijn EIGEN geld DAT AL IS BETAALD kan terugkrijgen

1 week geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Zalando
Download hier uw brief

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem5005