Mijn Klacht:
Beste Zalando,
Ik ben eindelijk terug van vakantie, wat enorm jammer en echt mega frustrerend dat er in mijn vakantie minder fijn mail contact is geweest tussen Zalando en mijzelf.
Nu ik terug ben en een laptop ter beschikking heb ben ik opnieuw in het bestelproces gedoken van de geplaatste bestelling bij jullie op 8 april.
Ik zal de reis van mijn pakket toevoegen .
Hier is je pakketVan Starkenborghstraat 29 7002EE Doetinchem Nederland
Gegevens van je pakket Bezorgd bij burenVan Starkenborghstraat 29 7002EE Doetinchem Nederland Afzender Zalando Antwoordnummer 250005140WR WAALWIJK Nederland Oorspronkelijk bezorgadres Mike BreuringVan Starkenborghstraat 25 7002EE Doetinchem Nederland Track trace-code 3STBKH570200032 Gegevens Gewicht: 1,8 kg Details: 37 x 11,4 x 56 cm Beschrijving 1040970342237651Ik heb aangegeven dat ik al 3 keer langs geweest bij de buren om te vragen of ze het pakket toch hebben ontvangen, kinderen misschien ergens hebben neergezet en dit niet aan de ouders hebben verteld. Tot zeurend aan toe ben ik langs geweest. Echter…. Ze geven aan geen pakket te hebben ontvangen wat voor mij bestemd zou zijn.
Ik heb mail contact gehad met jullie klantenservice, ik heb veel mailtjes gestuurd. Ik heb online verklaringen ingevuld waarin ik aangeef de producten niet heb ontvangen. Constant blijven jullie terug mailen het pakket is bezorgd Zoals jullie kunnen zien in de bovenstaande gegeven van mijn pakket is het pakket nooit afgegeven op mijn adres. Dat zou ook niet kunnen want ik was niet thuis. Nu staat er dat het pakket bij de buren is geleverd waarvan ik te horen krijg dat dit ook niet het geval is.
Ik heb ook dit meerdere malen geprobeerd op te lossen door mee te werken aan alle procedures die jullie hebben of moeten doorlopen.
Ik heb geen pakket ontvangen en toch krijg ik wederom te horen Meneer al onze gegeven kloppen het pakket is geleverd….
Het pakket is niet geleverd op mijn adres. Het pakket zou geleverd zijn bij de buren? Dit klopt ook niet. Alles duidt erop dat er ergens iets mis gaat wat erg vervelend is. Wat nog vervelender is, ik ben de sjaak en word voor mijn gevoel kinderachtig behandeld.
Ik wil met deze mail nog graag 1 keer netjes vragen het bedrag te pauzeren, kwijt te schelden of iets dergelijks.
Echter, door het vele negatieve contact dat er helaas is geweest, zal ik bij een negatieve terugkoppeling hulp moeten inschakelen bij derde partijen.
Vriendelijke groet Mike Breuring
Gewenste Oplossing:
Ondertussen heb ik de items elders in een fysieke winkel gehaald (spullen waren voor de vakantie die nu voorbij is)
Het pakket vinden zou top zijn. dan zou ik deze gelijk retour kunnen sturen. ( nogmaals ik heb de items nu elders gehaald)
Het bedrag moet worden geannuleerd. ik ga natuurlijk niet betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen.
