Klacht: Pakket kwijt bij zalando, klant betaald?

Pietervsgoliath op 24 mei 2024 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enkele weken geleden een pakket retour gezonden.
Dit pakket is volgens zalando niet aangekomen terwijl ik wel een track and trace heb.
Rechtsverklaring moeten invullen. Achteraf een e-mail dat ze mijn retour niet aanvaarden en niets meer voor mij kunnen betekenen…

Gewenste Oplossing:

Retour verwerken en geld terugbetalen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Zalando
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Pietervsgoliath

2 weken geleden - reageren op niets, en nemen geen verantwoordelijkheid. verzender raakt pakket kwijt en zalando stelt klant verantwoordelijk (retourlabel van zalando)

Alle klachten die gemeld zijn door Pietervsgoliath