Mijn Klacht:
Beste,
Ik heb intussen wel 5 of 6x de rechtsverklaring moeten indienen betreffende een ontbrekend artikel S85211TF-B110040000 – maat 40. Levering zou gebeurd zijn bij pompstation Texaco – Gentsesteenweg 237A te 9300 Aalst, doch ik mocht enkel de poncho ontvangen (zelde bestelnummer).
telkens de rechtsverklaring wordt ingediend, moet er iets anders worden aangepast, ingevuld, gewijzigd worden. Zelfs gegeven die destijds correct waren ingevuld. Telefonisch word je ook niet geholpen. Ik ben al een aantal jaren klant bij Zalando, doch dit zal dan de laatste bestelling geweest zijn. ik ben tot op heden niet geholpen. Ik heb hier wel al veel tijd aan verloren. Slechte service, slechte ervaring deze keer. Ik ga niet betalen voor een artikel dat ik niet heb ontvangen. Groetjes, Hilde (0498/23 36 95)
Gewenste Oplossing:
geen rappels meer tot betaling met extra rappelkosten die worden aangerekend. Ik mocht immers het artikel niet ontvangen.
