Klacht: defect artikel

op 05 maart 2018 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Onlangs heb ik een vest gekocht bij zalando. Het is een gebreid vest. Ik heb de kaartjes eraf geknipt en het vest gewassen zoals op de voorschriften vermeld staan. Toen het vest uit de wasmachine kwam was zat het vol met haken en lussen. Het is dermate ernstig dat het vest niet meer te dragen is.

Ik heb contact opgenomen met zalando. Zijn doen hier echter niets mee omdat het geen productiefout is (?).

Nogmaals contact opgenomen en gevraagd naar de wettelijke garantie (dat wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten). Hier wordt ook geen gehoor aan gegeven.

100 dagen retourrecht waar Zalando mee promoot op de website is hierbij ook niet van kracht omdat er geen aangehechte prijskaartjes aan zitten.

Al bij al wordt er niets met de klacht gedaan en heb ik een nieuw kapot vest die ik niet kan dragen vanwege de hoeveelheid aan lussen die in het vest zitten. Het is geen gezicht!

Ik wil de trui opsturen naar Zalando en mijn geld terug.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aniek van der Linden