Klacht: Controleer de broeken die je past!!

op 17 maart 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb bij zalando g-star broeken gepast alleen had ik de verkeerde maten besteld. Toen heb ik ze allemaal weer terug gestuurd. Nu heb ik een mailtje van zalando gekregen dat mijn broek zogenaamd gewassen en gedragen is geweest! Wat dus absoluut niet het geval is, want ik heb nog andere broeken en nu in een maand groter besteld. Ze gaan de broek nu naar mij terug sturen en ik moet de kosten wel betalen, terwijl ik hem dus echt NIET heb gedragen en niet gewassen en dergelijk want hij paste niet! De wassing is overigens ook met donker en licht gemixt, maar hier wordt geen gehoor aan gegeven.

Zorg ervoor als je een broek past dat je controleert of de kaartjes eraan zitten of iets anders er mis aan is en meld dit meteen want ze laten je zo het geld betalen!! Doe dit echt!

Een jaar geleden ook een g-star broek gekocht via zalando en na 2 keer wassen in de wasmachine was die helemaal faal. Wilde ik graag een nieuwe ( want volgens het beleid kan je een nieuwe krijgen ). Werd mij verteld dat er veel slijtage op de foto te zien was en dat het allemaal kwam door het vele dragen! Misschien 10 keer in totaal gedragen.

ik koop hier echt geen broeken meer, ben er zo klaar mee. Dit is echt de druppel!

Dat ze de broek die ik zogenaamd '' gewassen en gedragen heb'' houden en dat ik het geld niet hoef te betalen, want ik heb hem gewoon niet gedragen en ook niet gewassen. Anders had ik ook niet grotere maten besteld.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door njz