Klacht: Bestelling niet ontvangen

M.broer 078 op 15 april 2025 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 25 februari had ik een pakket beschadigd ontvangen. Verpakking was gescheurd en opnieuw dicht geplakt. Met een sticker van PostNL erop dat de inhoud beschadigd of ontbrekend kon zijn. In dit geval ontbraken dus het gene wat ik had besteld. Gelijk gemeld bij Zalando en ik krijg het bericht dat het gewoon goed verpakt was en ik dus maar gewoon pech heb ondanks dat ik bewijs heb gestuurd. Ik mocht geen nieuwe klacht meer melden want dan zou ik het zelfde antwoord krijgen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Reactie van de melder van de klacht M.broer 078

3 weken geleden - Geen reactie

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.broer 078