Mijn Klacht:
klacht is dat het artikel 3JE22A002C11 MAAT 48 WERD TERUGGESTUURD OP 27/1/25, Is aangekomen bij Zalando op 28/1/25 VIA BPOST 323212278100170082574050.
Bij zalando beweren ze dat mijn artikel niet is retour gekomen maar kunnen ook niet zeggen wat er in mijn pakket wel zat. Ik heb niets anders teruggestuurd, zeggen dat het onderzocht is. Afgesloten onderzoek en ik dien te betalen. Ik dien voor iets te betalen dat bij hen is toegekomen en niet meer in mijn bezit is. Reeds verschillende mails gestuurd en doen niets van moeite vooral omdat ik vraag wat er dan wel is toegekomen en daar kunnen ze me niet op antwoorden.
Gewenste Oplossing:
Mijn pakket werd naar hun gestuurd en bij hen toegekomen.
Het is niet ok hoe ze dit hebben afgehandeld.
Dreigen als ik niet tegen 8/3/25 betaald heb met incasso, maar sorry als het teruggekomen is bij hen, dan moet er daar bij het ontvangst nemen iets fout zijn gelopen. Willen gewoon niet meer verder helpen.
Afgesloten en antwoorden niet meer op mijn mails. Eerlijk is eerlijk.
