Klacht: Niet bezorgd

Peps2zorro op 10 april 2024 over Yunexpress in de categorie Koeriersbedrijven en post

Yunexpress klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Yunexpress
Status Open
Datum 10 april 2024

Een klant van Yunexpress meldt dat, ondanks de bevestiging van levering door Yunexpress en DHL, het pakket niet is ontvangen. De klant vraagt zich af waar het pakket zich bevindt.

Mijn Klacht:

Volgens yun en dhl geleverd heb niks ontvangen waar is mn pakket

Gewenste Oplossing:

Waar mn pakket is of mn geld terug en duidelijk contact

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Reactie van de melder van de klacht Peps2zorro

2 jaren geleden - Zeer slecht

Reactie van de melder van de klacht Peps2zorro

2 jaren geleden - Ik wil hulp waar is mn pakket

Reactie van de melder van de klacht Peps2zorro

2 jaren geleden - Ben opgelicht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM