Klacht: Mijn bestelling niet volledig gekregen

Anita Bronsvoort op 09 september 2024 over Yunexpress in de categorie Koeriersbedrijven en post

Yunexpress klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 4.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf Yunexpress
Status Open
Datum 9 september 2024

Een klant heeft een ontharingsapparaat met licht besteld, maar heeft slechts de mesjes ontvangen. De klant heeft voor het volledige apparaat betaald en is ontevreden over de incomplete levering.

Mijn Klacht:

Ik heb een ontharingsapparaat met licht besteld en alleen de mesjes ontvangen terwijl ik voot het gehele apparaat heb betaald

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag het gehele apparaat ontvangen

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Reactie van de melder van de klacht Anita Bronsvoort

2 jaren geleden - Gewoon erg slordig

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM