Ik heb dezelfde klacht als eerder gemelde klachten op deze website.
Op 23 juli 2010 heb ik mij aangemeld op www.soestopglasvezel.nl. Ik woon in de wijk Soest-Zuid die niet in aanmerking kwam voor glasvezel door XMS. Dit is ook door XMS... Lees meer
ik heb een openstaand bedrag die ik niet betaalt ik heb geen internet thuis ge haat 3 week en nu moet ik vol bedraag betalen wegens werkzaam heden van xms en daar wel ik en oplossen weten waarom moet... Lees meer
Soest: 2.5 jaar geleden meegedaan aan een voorinschrijving om in Soest ook glasvezel te krijgen. Dit bleek na een jaar nog niet mogelijk. Eindelijk na 2 jaar (december 2011)krijgen we via KPN melding dat het in Soest nu ook mogelijk... Lees meer
paar weken terug mij laten informeren over uitbreiding van mijn huidige abonnement (tv en radio) met internet en telefonie. In Amersfoort mij laten informeren in het XMS huis. Goed advies en formulier meegekregen om in te vullen. Week later ingevuld... Lees meer
Wij willen onze afspraak om een abonnement te nemen op glasvezel annuleren. Dit omdat ons beloofd was dat wij alle zenders zouden kunnen ontvangen, en naar nu blijkt kunnen jullie dit niet nakomen, (lokale omroep spakenburg )Hier vanmorgen verschillende keren... Lees meer
Sinds 8 mei heeft mijn moeder van 87 jr geen telefoon, tv of internet meer.Zij is zeer slecht ter been, tevens erg slechthorend en afhankelijk van haar persoonlijke alarmsysteem die via de telefoonlijn loopt.Ik ben 3 dagen aan het bellen... Lees meer
Overstappen van XMS naar KPN verloopt dramatisch.
Na schriftelijk opzeggen heeft XMS mijn brief niet ontvangen.
Hierover heb ik een klacht ingediend. Die is pas na 4 weken beantwoord.
Nu blijkt tijdens aansluiten van KPN Glasvezel dat XMS mijn glasvezellijn bezet houdt. Mijn... Lees meer
In december 2009 heb ik mij aangemeld om in Soest mee te doen aan de actie waarbij meer dan 40% aanmeldingen voldoende zou zijn voor aanlegging van glasvezel. Na dit gedaan te hebben had ik mij blijkbaar al aangemeld bij... Lees meer
Na de afgelopen maanden veelvuldig mail en telefonisch contact gehad te hebben met xms besloten wij per 1 mei 2012 de overstap te maken. Al was dat niet wat we graag wilden. We hebben getekend bij xms ten tijde van... Lees meer
Bij aansluiten op glasvezel heb ik ongewild en abonnement van XMS gekregen. Na een klacht mijnerzijds is dat weer teruggedraaid. Nu blijkt echter doordat ik een glasvezelaansluiting van KPN wil, ik van KPN hoode dat mijn lijn al bezet is... Lees meer