Klacht: woonenergie.b.v.

sorin Garib op 01 februari 2013 over Woonenergie B.V. in de categorie Energieleveranciers

ik heb aanmanning gekregen over een bedrag van 910,45 euro en wat zij beweren dat ik de maandelijks voorschot van 189 euro in 2008 een paar maanden niet betaald heb. ik heb nooit in mijn leven zulke hoge voorschotten moeten betalen. het gaat over meidoornplein 11 in eindhoven. ik ben radeloos en machteloos hoe het in elkaar zit. graag wil ik een advies verder heb ik regeling getroffen 25 euro p.maand anders wordt er beslag gelegd

ik wil graag dat jullie voor mij uitzoeken of het terecht is wat zij beweren want het is al tijdje geleden ik ben 2009 verhuist

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonenergie B.V. nog niet in behandeling is genomen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Woonenergie B.V. in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonenergie B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonenergie B.V.

Heeft op 10 mei 2013 om 13:41 geantwoord

We hebben in februari 2013 getracht telefonisch contact met de klant op te nemen. Dit was helaas niet mogelijk. Op 8 februari 2012 hebben we de klant geïnformeerd over zijn sitautie en uitleg gegeven over hoe de klant verder dient te handelen.

Michaël
Woonenergie B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door