Klachten over Woonenergie B.V.

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Woonenergie B.V. zijn gemeld. Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 45 klachten nodig voor een plaats in de categorie Energieleveranciers

100%
5 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
5 klachten opgelost
3.5 /10
4 stemmen
4

Tijdslijn

Onterecht 720 euro afgeschreven.

Klacht van op 22 januari 2019 over Woonenergie B.V. in de categorie Energieleveranciers

Dit is mijn tweede klacht,ik hoor niets meer van Denise.Wij hadden goed contact en Denise zou dit uitzoeken.Woonenergie heeft onterecht 720 euro afgeschreven.Ik douche heel kort.De kachel staat altijd uit of laag.Ik kook amper. Lees meer

Kan niet in mijn account

Klacht van op 15 januari 2019 over Woonenergie B.V. in de categorie Energieleveranciers

Ik heb hier van de week al contact gehad via Klacht.nl met Woonenergie. Dit is mijn antwoord op de vraag.Mijn moeder heeft mijn Woonenergie geactiveerd met een gebruikersnaam wachtwoord en emailadres [misschien is daar iets verkeerd gegaan]Ze heeft een gebruikersnaam... Lees meer

Sinds eind December 2018 is mijn moeder klant bij Woonenergie. Helaas kan zij niet inloggen want het emailadres bestaat niet of de gebruikersnaam is niet goed.Kan ook geen nieuw wachtwoord aanvragen. Nu heb ik al 5 keer gebeld hierover. En meerdere mails gestuurd.Iedere... Lees meer

Woonenergie doet niet wat ze beloven

Klacht van op 25 oktober 2017 over Woonenergie B.V. in de categorie Energieleveranciers

Ik was gebeld door een van de telefonisten van woonenergie met een geweldig aanbod en mogelijkheid om te overstappen. Gelijk heb ik doorgeven dat ik een zakelijke contract met andere leverancier toen had. Volgens de telefonist was het geen probleem.... Lees meer

Oplichters in het kwadraat

Klacht van op 10 september 2017 over Woonenergie B.V. in de categorie Energieleveranciers

Verkoper van Woonenergie dhr. Richard Nijhof bij de deur geweest. We hebben mijn energieverbruik bekeken van de laatste 3 jaar in mijn toenmalige leverancier. Mijn maandtermijn was € 78,00. Volgens dhr. Nijhof zou ik voor hetzelfde verbruik € 62,00 bij... Lees meer

In maart ben ik overgestapt van Woonenergie naar Oxxio. Ik had de laatste maand per ongeluk niet betaald, dit was een maandbedrag van 151,00. Ik kreeg een eindafrekening van Woonenergie dat ik 312,40 terug zou krijgen. Echter stond er bij... Lees meer