Klachten over Woonenergie B.V.

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Woonenergie B.V. zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 50 klachten nodig voor een plaats in de categorie Energieleveranciers

0%
0 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost
1.4 /10
12 stemmen
12

Tijdslijn

Woonenergie doet niet wat ze beloven

Klacht van op 25 oktober 2017 over Woonenergie B.V. in de categorie Energieleveranciers

Ik was gebeld door een van de telefonisten van woonenergie met een geweldig aanbod en mogelijkheid om te overstappen. Gelijk heb ik doorgeven dat ik een zakelijke contract met andere leverancier toen had. Volgens de telefonist was het geen probleem.... Lees meer

Oplichters in het kwadraat

Klacht van op 10 september 2017 over Woonenergie B.V. in de categorie Energieleveranciers

Verkoper van Woonenergie dhr. Richard Nijhof bij de deur geweest. We hebben mijn energieverbruik bekeken van de laatste 3 jaar in mijn toenmalige leverancier. Mijn maandtermijn was € 78,00. Volgens dhr. Nijhof zou ik voor hetzelfde verbruik € 62,00 bij... Lees meer

Andere tarieven hanteren

Klacht van op 08 juli 2017 over Woonenergie B.V. in de categorie Energieleveranciers

Afgelopen jaar is een medewerker aan de deur geweest voor overstap. Ik zou op alle producten afzonderlijk 1 cent minder hoeven te betalen als ik overtapte. Keurig keken wij wat ik betaalde aan mijn leverancier op dat moment. Ik zou... Lees meer

In maart ben ik overgestapt van Woonenergie naar Oxxio. Ik had de laatste maand per ongeluk niet betaald, dit was een maandbedrag van 151,00. Ik kreeg een eindafrekening van Woonenergie dat ik 312,40 terug zou krijgen. Echter stond er bij... Lees meer

Door het stopzetten van de huurtoeslag van de belastingdienst zijn wij in de maand december in krap bij kas gekomen. Ik heb een betalingsregeling met de woonenergie afgesproken waarbij ik 128 euro per maand moet betalen. Ik heb al meerdere... Lees meer

Op 2 januari heb ik een mail gestuurd naar woonenergie dat ik geen meterstanden meer kan invullen. Dit kon ik tot en met 2016 altijd zonder problemen. Ik vul handmatig mijn meterstanden in omdat ik nog geen digitale meter heb! Op... Lees meer

onmenselijk

Klacht van op 01 december 2016 over Woonenergie B.V. in de categorie Energieleveranciers

Ik kreeg een jaarnota en hier werd geen betalingsregeling voor getroffen want dit was niet mogelijk bij woonenergie. Vervolgens kreeg ik een brief van das incasso en ook zij wilden geen regeling treffen. Mijn contract werd beëindigd en van Liander ontving ik... Lees meer

Na de overstap van Woonenergie naar Nuon heb ik alleen maar ellende gehad met Woonenergie. De meterstanden die we in 2012-2015 hebben doorgegeven kunnen niet meer gevonden worden en daarnaast heb ik een eindnota gekregen waarvoor ik €1700 moet bijbetalen.... Lees meer