Klacht: WITT International misleidt met bonus-cadeau: OP niet OP…

op 12 maart 2020 over WITT international in de categorie Internetshops - Kleding

KLACHT over WITT-International Belofte maakt schuld.
In novemberdecember 2019 deed ik een bestelling, een mooie jeans, waarbij OPOP een heerlijk zachte fleecedeken knuffeldier werd toegezegd. Omdat het OPOP was informeerde ik eerst telefonisch of dat bonuscadeau er ècht nog was en jazeker: nog ruim voldoende! Maar met de bestelling kwam het niet mee. Ik belde en kreeg excuses te horen; het was er zeker nog, en het zou me p.o. worden nagezonden. Maar het kwam niet. Ca. 14 dagen later kreeg ik in een mail het bericht dat het niet meer leverbaar was! Maar ik kon een vergelijkbaar alternatief cadeau uitzoeken op de website. “Waaruit kan ik kiezen” vroeg ik maar tot 2 x toe kreeg ik op die mails niet eens antwoord! Toen ik het tòch nog een 3e keer vroeg werd me gezegd dat ik als alternatief alleen een set plastic doosjes kon bestellen. Hoezo vergelijkbaar:en ook iets waar ik helemaal NIETS aan heb?
Ik kreeg in februari een nieuwe catalogus in de bus met – wie schetst mijn verbazing! – als PRIJSTIP: een heerlijk zachte fleecedeken knuffeldier, voor € 8,99 Wat nou OP OP?! Dat was immers mijn BonusCADEAU! Maar nee, het was er wel, en ik mocht het wel bestellen à € 8,99 verzendkosten maar die set kon ik NIET alsnog krijgen als GRATIS Bonuscadeau.
PUNT UIT. Maar niet voor mij…

Als ik de beloofde fleecedeken knuffel gewoon alsnog GRATIS krijg toegezonden. En dan zand erover.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over WITT international

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over WITT international nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H. Belt