Klacht: WiFi slecht! Na update?

op 09 juni 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via telefoon twee eindelijk een medewerker aan de lijn (Maaike) probleem uitgelegd. Even overleg met collega, nooit meer aan de lijn gekregen na ruim 8 minuten wachten.
Als eerste wil ik dat ons WiFi probleem wordt opgelost. Als tweede willen wij onze belkosten via 06 terug betaald hebben.
Klant: G. Van de Hoef
Ades is: Beatrixlaan 26
6706AX Wageningen

Gewenste Oplossing:

Als ons langzame en beschikbare WiFi beter is.
Daar betalen wij veel geld voor in de maand.
Dus mag ik er ook wat van verwachten!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GeertGerda