Klacht: Wel getipt maar geen vergoeding van €100,- ontvangen.

Sandra en Martijn op 10 maart 2016 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Maart 2014 hebben we een keuken gekocht bij de keukenconcurent, als je vrienden, familie of kennissen tipt kan je € 100,- ontvangen en de nieuwe kopers ontvangen een messenset. Medio augustus 2015 heeft de broer van mijn vrouw en vriendin op aanraden van ons een nieuwe keuken gekocht bij de keukenconcurent. Tijdens de aankoop van de keuken hebben zij vernoemd dat ze getipt zijn door ons om bij de keukenconcurent een keuken aan te schaffen maar helaas, blijkt achteraf dat er in de winkel toen niets mee is gedaan. Na de levering van de keuken hebben wij contact opgenomen om te vragen wat de status is van het tipgeld en messenblok. De medewerker van de keukenconcurent vertelde ons om het formulier van de website te downloaden en in te leveren om het proces in gang te zetten. Ook op de website hebben we de toentertijd de verkoopgegevens achtergelaten zoals de Ordernummers van beide aankopen en het formulier gedownload. Na enkele weken het formulier ingevuld en gemaild naar de keukenconcurent maar helaas geen reactie gehad. Na enige tijd hebben we contact opgenomen en vertelde de medewerker ons dat het niet achteraf geregeld kan worden maar alleen direct bij aanschaf van de keuken. Wij zijn van menig dat de keukenconcurent ons verkeerd heeft geïnformeerd over de procedure terwijl wij regelmatig contact met de keukenconcurent hebben gehad omtrent het tipgeld en de procedure en gezorgd hebben voor een extra verkoop. Ook aan de minimale aanschafwaarde is voldaan. Informatie omtrent Ordernummers e.d. is toegevoegd op de foto in de bijlage. Hopelijk kunnen jullie iets voor ons betekenen?

Gewenste Oplossing:

Als wij het tipgeld ontvangen € 100,- en de broer van mijn vrouw en vriendin het messenblok.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

6 jaren geleden - Beste meneer Schrok, Ik begrijp dat het verwarrend overkomt als u telkens verschillende informatie krijgt betreffende het tipgeld en/of het messenblok. Ik wil dan ook graag voor u uitzoeken wat er mis is gegaan en wat ik voor u kan betekenen. Hiervoor ben ik reeds in contact met mijn collega's van het filiaal Beuningen en de commercieel secretaresse die deze formulieren verwerkt. U hoort zo snel mogelijk van ons! Met vriendelijke groet, Teun - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Beste Teun, Fijn om te vernemen dat u de klacht in behandeling heeft genomen en gaat uit zoeken hoe het proces verlopen is. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Martijn.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Beste Teun, Inmiddels zijn we enkele weken verder en ik ben benieuwd of u kunt aangeven wanneer u een definitieve uitkomst verwacht? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Martijn Schrok

Bericht van KeukenConcurrent

6 jaren geleden - Beste meneer Schrok, Excuses dat u nog niets vernomen heeft! Ik ga dit voor u uitzoeken en kom hier spoedig bij u op terug. Met vriendelijke groet, Teun - Webcare KeukenConcurrent

Bericht van KeukenConcurrent

6 jaren geleden - Beste meneer Schrok, Uw aanvraag is verwerkt. Echter kan dit 10 tot 12 weken duren. Ik wil u vragen nog even geduld te hebben. Met vriendelijke groet, Teun - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Beste Teun, 13 april hebben we van de Keukenconcurent Beuningen vernomen dat het tipgeld is aangevraagd en het messenblok is besteld. Alvast bedankt voor het goede nieuws! Met vriendelijke groet, Martijn Schrok

Bericht van KeukenConcurrent

6 jaren geleden - Beste meneer Schrok, Fijn te lezen dat de aanvraag is ingediend en het messenblok besteld is. Ik ga ervan uit dat u beide spoedig ontvangt. Mocht dit niet het geval zijn vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Teun - Webcare KeukenConcurrent

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 10 april 2018 om 16:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Schrok,

Uit onze administratie blijkt dat deze melding op klacht.nl nog open staat. Graag sluiten wij deze af en vernemen het graag van u als wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Teun - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door