Klachten over KeukenConcurrent

Heeft u een klacht over Keukenconcurrent? Deze keukenspecialist verkoopt, ontwerpt en plaats keukens door heel Nederland. Helaas kan er soms wel eens iets... Lees meer >

76% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Keukenleveranciers

50klachten opgelost
4.2/10
23 stemmen

Afspraken

Klacht van op 07 januari 2021 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Onbegrijpelijk hoe je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Inmiddels zitten wij al vanaf oktober zonder koffiemachine, inclusief de feestdagen... echt heel erg fijn!! NOT... Na 5 afspraken (en dus 5 vakantiedagen) werd de machine eindelijk afgekeurd door... Lees meer

Compliment van [email protected] op 01 december 2020 over KeukenConcurrent

Ik vond het heel fijn dat de commercieel manager mij telefonisch te woord heeft gestaan. Er viel echt een last van mijn schouders af. Hij was zeer klantvriendelijk en oplossingsgericht. Jammer dat het allemaal zo gelopen is want mijn ervaring 12 jaar geleden, toen ik mijn keuken kocht, was zeer positief. Ik vertrouw erop dat de toekomstige klanten van de Keukenconcurrent te Amstelveen op een juiste manier bejegend zullen worden.

Mvg

Compliment van Erman Orman op 12 oktober 2020 over KeukenConcurrent

Fijn gesprek gehad met de locatiemanager en tot een oplossing gekomen.

Compliment van BVANDERHEIDE op 22 juni 2020 over KeukenConcurrent

Tevreden met het aangeboden voorstel. De ontbrekende onderdelen zijn al geleverd!

Mvg, B van der Heide
Leeuwarden

Compliment van Smit112 op 20 september 2019 over KeukenConcurrent

Wij gaan er mee akkoord dat de keuken op 26 sep geleverd en gemonteerd tevens aangesloten word! Super fijn dat de klacht toch werd serieus genomen en snel opgelost is geworden!

Compliment van Mozand op 05 juli 2018 over KeukenConcurrent

De monteur kwam langs om onze klachten te beoordelen daarna zochten wij oplossing van onze problemen. Eindelijk hebben wij gedaan zoals wat wij elkaar hebben gesproken. Duurt anderhalf week totdat de andere monteur de finaal taak uitgevoerd. De klantservice inderdaad echt behulpzaam maar niet echte tevreden met de installateur.
Maar goed, onze problemen zijn opgelost

Compliment van samira180 op 13 november 2017 over KeukenConcurrent

Beste meneer Hoekstra,

Bedankt voor uw reactie en gepaste oplossing. Ik ben tevreden met de aangeboden oplossing, alleen betreur ik het ten zeerste dat dit zo lang heeft moeten duren (pas nadat ik een klacht heb moeten indienen).

Samira

Compliment van aanbetaling keuken op 09 februari 2017 over KeukenConcurrent

Ik ben zeer tevreden en ook erg blij dat wij € 2075,- gaan terug ontvangen van de aanbetaling, dus de oplossing is helemaal toppie !
Het geld kan worden overgemaakt op onderstaand rekening nummer.
NL92INGB0005447630 ten name van PJM van den Berge.
Nogmaals bedankt voor de mooie oplossing en ik zie het geld graag op mijn rekening verschijnen. Mvg Patrick v/d Berge

Compliment van Marcas1970 op 10 februari 2017 over KeukenConcurrent

Na een zeer prettig gesprek zijn we tot een prima oplossing gekomen!
Petje af hoor.

Compliment van Den heijer knoester op 18 november 2016 over KeukenConcurrent

Ze zijn er mee bezig maar als alles goed gaat is het goed opgelost en komen ze op nieuw met een nieuwe kastje en de stopcontact mag de loodgieter op hun kosten veranderen en komen ze ook met een oplossing voor het keuken blad dus we wachten op bericht wanneer het gaat gebeuren dat is pluspunten van keuken concurrent nu maar hopen dat dit gauw gaat gebeuren ik ben er blij mee

Compliment van denheijertjes op 18 november 2016 over KeukenConcurrent

als alles goed geregeld is ben ik heel blij nu nog wachten op de reparatie en de loodgieter komt in 1 van deze dagen langs om de stop contact te verplaatsen

Compliment van B. Algra op 17 november 2015 over KeukenConcurrent

ik ben heel blij met de oplossing. Ze gaan de installatie kosten betalen.