Mijn Klacht:
In Maart 2014 hebben we een keuken gekocht bij de keukenconcurent, als je vrienden, familie of kennissen tipt kan je € 100,- ontvangen en de nieuwe kopers ontvangen een messenset. Medio augustus 2015 heeft de broer van mijn vrouw en vriendin op aanraden van ons een nieuwe keuken gekocht bij de keukenconcurent. Tijdens de aankoop van de keuken hebben zij vernoemd dat ze getipt zijn door ons om bij de keukenconcurent een keuken aan te schaffen maar helaas, blijkt achteraf dat er in de winkel toen niets mee is gedaan. Na de levering van de keuken hebben wij contact opgenomen om te vragen wat de status is van het tipgeld en messenblok. De medewerker van de keukenconcurent vertelde ons om het formulier van de website te downloaden en in te leveren om het proces in gang te zetten. Ook op de website hebben we de toentertijd de verkoopgegevens achtergelaten zoals de Ordernummers van beide aankopen en het formulier gedownload. Na enkele weken het formulier ingevuld en gemaild naar de keukenconcurent maar helaas geen reactie gehad. Na enige tijd hebben we contact opgenomen en vertelde de medewerker ons dat het niet achteraf geregeld kan worden maar alleen direct bij aanschaf van de keuken. Wij zijn van menig dat de keukenconcurent ons verkeerd heeft geïnformeerd over de procedure terwijl wij regelmatig contact met de keukenconcurent hebben gehad omtrent het tipgeld en de procedure en gezorgd hebben voor een extra verkoop. Ook aan de minimale aanschafwaarde is voldaan. Informatie omtrent Ordernummers e.d. is toegevoegd op de foto in de bijlage. Hopelijk kunnen jullie iets voor ons betekenen?
Gewenste Oplossing:
Als wij het tipgeld ontvangen € 100,- en de broer van mijn vrouw en vriendin het messenblok.
