Klacht: weer geen data

op 04 juli 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Bericht van Hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Beste klant, Graag wil ik je verwijzen naar de toestelhulp op onze website. Via http://www.hollandsnieuwe.nl/toestelinstellen kun je voor jouw type toestel alle juiste instellingen vinden. Mocht deze tool geen oplossing bieden zou je de onderstaande stappen exact kunnen volgen? Indien deze niet werken, laat dit dan even weten dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Toestel reset: Schakel het toestel niet uit Haal de simkaart en batterij uit het toestel Wacht ongeveer een kwartiertje Plaats de simkaart en batterij opnieuw in het toestel Zet het toestel opnieuw aan Netwerk update: Selecteer: Settings Selecteer: Network Settings Selecteer: KPN (dit verzoek zal geweigerd worden) Selecteer: hollandsnieuwe/Vodafone Roaming op internationaal: Ga in het hoofdmenu van je toestel naar de optie hollandsnieuwe (vaak afgebeeld met het symbool van een simkaart). Hierin kies je: Roaming Diensten Vervolgens kies: je Mode En dan kies je: Manueel In dit menu kies je: Internationaal Hierna wordt de simkaart bijgewerkt. Vriendelijke groet, hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 april 2013 om 16:32 geantwoord

Beste klant,

Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht gaan wij ervan uit dat er, middels een ander kanaal, een oplossing geboden is.
Mocht u onze hulp nodig hebben, dan kan u terecht op hollandsnieuwe.nl/klantenservice of via Facebook/Twitter.

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door klacht333