Klacht: wachten

op 02 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben al vanaf 18 april aan het bellen met de ns
ik wou toen mijn abonnement opzeggen maar kreeg een mooi bod van 29 euro voor nog en jaar wat ik accepteerde en voor terug gebeld heb
vervolgens mn ov chipkaart op gezegd om van deze aanbieding gebruik te maken deze is netjes op 20 mei vervallen waarna ik vervolgens meerdere malen gebeld heb om het te regelen maar dat lukt echt niet of ik krijg niemand te pakken of sta erg lang in de acht om vervolgens niet geholpen kunnen te worden ik vind dit echt absurd en absoluut geen reclame
heb nu dus nog steeds geen abonnement

Gewenste Oplossing:

als het netjes afgehandeld word enh ik niet meer hoef te wachten dit is werkelijk absurd

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 27 juni 2016 om 13:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door angie16