Klacht: Wacht al ruim een jaar op teruggave geld €1800

op 23 juni 2021 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat ik gisteren mijn verhaal hier had gedaan reageert Prijsvrij met een standaard reactie op dit forum.

Loze beloftes.
Praatjes koop ik niks voor.

Enig fatsoen en respect voor de klant die al 15 maanden wacht op zijn geld is ver te zoeken.
Een persoonlijk contact was netjes geweest.

Beloven dat het goed komt in standaard berichten.
Nooit bereikbaar.

Het is schandalig
€1800 van ons in hun bezit!! Al bijna 1,5 jaar!! Wederom moeten wij aankloppen bij familie om ons wat geld te lenen.

Prijsvrij…..schaam je diep!!!!

Edeling/Mc Mahon

Gewenste Oplossing:

Ons geld per direct retour

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 23 juni 2021 om 15:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Edeling,
Bedankt voor je bericht op Klacht.nl.
Gisteren hebben wij uw klacht intern bekeken en daarbij gezorgd dat de terugbetaling op zeer korte termijn plaats zal vinden. Dit kunnen we dan ook garanderen.
Omdat wij ook gisteren al aangegeven hebben dat dit het geval is kunnen we op dit moment niet anders aangeven. We verzoeken je de terugbetaling af te wachten. Het spijt ons dat u de situatie als zeer negatief ervaart.

Hierbij willen wij u enkel nog laten weten dat wij in de tussentijd niet meer in zullen gaan op verdere opmerkingen. De terugbetaling is intern in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Prijsvrij Vakanties

Heeft op 23 juni 2021 om 16:01 geantwoord

Ik heb dit al zo vaak gehoord..en ben zo vaak teleurgesteld.
Wil ons geld terug!!

Reactie van de melder van de klacht Gwc Mc Mahon

1 maand geleden - Intern in behandeling????? Waarom??? Ons geld terug!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Gwc Mc Mahon