Klacht: Voucher nog niet uitbetaald :-(

op 10 juni 2021 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Bedrijf is niet betrouwbaar, 29-05-2021 zou mijn voucher worden uitbetaald. Je hoeft hier niets voor te te doen wordt eerder gezegd. Op 3 mails geen reacties, op 2 telefoontjes 45 minuten in de wacht ben ik gestopt bij de 1e keer. De 2e keer aan het lijntje gehouden, met nog eens 2 weken wachttijd voor geld terug. Mijn geduld is op en vind het uiteraard goed dat ze D-reizen over nemen, maar zet me toch aan het denken dat ze hun klanten in de str.nt laten zakken. Klanten van D-reizen ben gewaarschuwd..

Uitbetaling, het liefst zou ik ze aanklagen en de terugbetaling voor iedere dag die ze te laat zijn willen verhogen met € 50,- extra

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 14 juni 2021 om 09:44 geantwoord

Beste heer van der Made,
Bedankt voor je bericht op Klacht.nl.
Allereerst onze oprechte excuses dat de terugbetaling nog niet in orde is gemaakt. Dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest.

Om de terugbetaling nog op korte termijn in orde te maken heb ik het dossier zojuist doorgegeven aan onze financiële afdeling en zullen zij de voucherwaarde in ieder geval deze week nog terugstorten op de rekening.

Mocht je nog vragen hebben, aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Prijsvrij Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door dewaltherman