Klacht: voicemail nr verwijst naar andere provider (Telfort)

op 21 januari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

ik had tot sept 2013 Telfort. Enkele maanden ging het goed tot ik in december in Berlijn was en daar niet kon internetten (ook na aanpassing voor internet).

De voicemail werkt in ieder geval sinds gisteren niet. Ik krijg de voicemail dienst van Telfort bij 06-26001233. Dat was tot december niet zo, ik had de voicemail al wel eens gebruikt.
Erik ter Kulve
erikterkulve@gmail.com
06-14852820

werkende voicemail eerst. Ik kom voorlopig niet in Duitsland

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 21 januari 2014 om 12:04 geantwoord

Beste Klant,

Naar aanleiding van uw klacht hier op klacht.nl mijn reactie. Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Hierin heeft u aangegeven dat u de voicemailservice de afgelopen tijd niet opnieuw heeft kunnen testen. In onze systemen staat alles correct ingesteld. We hebben afgesproken een test voicemail achter te laten om dit te kunnen reproduceren en/of testen.

Wanneer de voicemail service niet optimaal functioneert, kunt u middels Facebook en Twitter dit aan ons kenbaar maken.
In overleg met u sluit ik dan ook de klacht.

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door erikterkulve@gmail.com