Klacht: zou nieuwe klant worden bij Vodafone maar geannuleerd

op 28 februari 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

beste
ik ben Mila Soenessardien wilde sinds eind december klant worden bij vodafone omdat mijn huidige provider geen goed net werk heeft op mijn huisadres mocht ik mijn contract per 24122018 ontbinden en klant worden bij vodafone helaas begreep vodafone niet dat zijn een aanvraag moesten indienen bij kpn om mijn contract met nummerbehoud over te nemen.
ik heb constant dagelijks moeten bellen om te vragen of het al inmiddels was geregeld maar helaas zeer onbeschofte medewerkers gesproken die nog minder van het proces binnen vodafone snappen. Toestel is inmiddels al vanaf begin february retour gestuurd maar nog steeds is het binnen vodafone niet verwerkt als zijnde geannuleerd en zit ik nog steeds vast aan een te duur abonnement waardoor ik dankzij het geklungel binnen Vodafone niet kan overstappen naar een ander Provider. ik heb verschillende berichten vanaf 10 jan 2019 waarin wordt aangegeven binnen 10 werkdagen opgelost helaas zit ik nog steeds aan vodafona vast
ik wil dat het nu gewoon opgelost wordt en mijn betaalde bedrag van €245 retour wordt gestort per direct
mvgr
mila

niet

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mila1-n@hotmail.com