Mijn Klacht:
Goedemdag,
1 maand geleden heb ik een contract aangesloten bij vodafone voor het eerst. En die bevalde mijn niet ik heb besloten om de contract samen met de toestel af te kopen, er was een akkoord en ik moest een maand wachten. Vanaf 14-07 zou ik de factuur krijgen en dus mijn nummer.
Nu hoor ik dat ik nog een maand moet wachten totdat ik de factuur krijgen. Vanaf vrijdag kan ik geen mijn nummer bij vodafone niet gebruiken en dus ben nu zonder bereik op mijn nummer. Niet bij vodafone en ook niet bij een andere provire.
Ik ben naar een nieuw provire gegaan om met mijn nummer een nieuw abonnement aan te sluiten maar ze krijgen te horen dat ik nog bij vodafone zit tot het jaar 2020.
Ze willen niet mijn nummee vrij laten en niet de factuur sturen zodat ik gewoon weg van ze bent want ik ben helemaal klaar mee en wilt niet meer wachten! Het geld staat er, het maand die ik moest wachten ook. Alstublieft helpt!
Ik gebruikt mijn nummer om te werken.
Met vriendelijk groet
Yuleyni Duran
Gewenste Oplossing:
Ik ben niet tevreden!!!
