Klacht: Vodafone weigert contracten te delen

op 23 februari 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Hierbij een mail welke ik heb gestuurd aan Vodafone, na herhaaldelijke belletjes.

De afgelopen dagen heb ik meerdere keren contact gehad via zowel telefoon als twitter om mijn digitale contracten van jullie te ontvangen. Jullie zijn verplicht deze 7 jaar te bewaren, al werd mij verteld dat jullie ze gerust na 5 jaar verwijderen.

Gezien de kans bestaat dat jullie mij in het verleden onjuist hebben geinformeerd omtrent toestelbetalingen wil ik deze contracten graag hebben om dit kunnen vast te stellen. Het betreft hierbij de contracten van 2014 en 2016.

Gezien het blijkbaar erg moeilijk is om hier openheid van zaken in te geven, heb ik het vermoeden dat jullie dit soort claims willen voorkomen door de informatie niet te verstrekken. Indien dit dus niet gebeurd zal ik op een andere manier stappen nemen.

Ik wil jullie hierbij een aantal dagen de tijd geven voor de volgende zaken:

1. Jullie leveren mij netjes de digitale contracten aan
2. Jullie doen mij een voorstel om eventuele claims te voorkomen

De keuze is in deze aan jullie,

Ik ontvang graag mijn contracten.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rikh1989