Klacht: Vodafone levert de SIM niet in negen dagen : klacht en beeindiging contract

gerardkooij op 10 juni 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vodafone heeft tot drie keer een afspraak gemaakt de SIM voor mijn mobiele nummer te leveren en komt steeds niet op de afgesproken tijd /dag opdagen. Dus feitelijk levert Vodafone niet, ik kan niet bankieren (sms met tancode van ING) en loop zo grote boetes op. Ik heb op donderdag 8 juni een formele klacht ingediend bij vodafone met de eisen:
1- beeindiging van mijn tweejarige contractuele verplichtingen
2- mijn telefoonnummer wordt vrijgegeven voor nummertransfer naar een echte provider

Gewenste Oplossing:

1- beeindiging van mijn tweejarige contractuele verplichtingen per direct
2- mijn telefoonnummer wordt vrijgegeven voor nummertransfer naar een echte provider

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door