Klacht: Vodafone gijselt optie nieuw abonnement!

Chaim Knetsch op 02 augustus 2018 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vodafone raakt mijn telefoon kwijt en start een vermissing procedure.
Bij post nl geven ze aan niets ontvangen te hebben. er is geen track en trace en ook geen aanmelding gedaan! Hij is dus intern bij Vodafone kwijt!
Nu gijzelen ze de optie om een nieuwe aanvraag te doen en ik magkan volgens hun niet annuleren.

Dit is niet de eerste keer en ik vond dit bericht van 5 jaar terug, is dit nog niet verholpen Vodafone???

https:www.klacht.nlvodafone-raakt-intern-telefoon-kwijt-waardoor-ik-geen-nieuwe-krijg

Op 16 september jl heb ik bij Vodafone, waar ik al minstens 12 jaar klant ben, mijn abonnement verlengt. Bij dit nieuwe abonnement kreeg ik een iPhone geleverd.

Deze iPhone werkte niet naar behoren en ik heb deze binnen 7 dagen teruggestuurd naar Vodafone. Op 4 oktober zou bij mij een nieuwe iPhone worden afgeleverd.

Deze was op 11 oktober nog niet bij mij, dus heb ik Vodafone gebeld. Toen werd mij verteld dat de iPhone zsm geleverd zou worden.

Op 16 oktober heb ik wederom gebeld waar de telefoon was, toen werd mij verteld dat deze niet op voorraad was, maar zsm geleverd zou worden.

22 oktober weer naar Vodafone gebeld, toen werd mij gezegd dat de telefoon door hen naar koeriersbedrijf GLS was gestuurd en ik deze dus snel kon verwachten.

31 oktober heb ik het koeriersbedrijf gebeld om te vragen waar de telefoon bleef, maar zij hadden geen zending voor mij ontvangen van Vodafone.

Dus wederom Vodafone gebeld, zij konden de telefoon niet meer vinden. Dit zou intern worden uitgezocht en ik zou dezelfde dag nog worden teruggebeld. Dit gebeurde niet en op 1 november heb ik weer naar Vodafone gebeld, dit maal om te vragen of ik mijn abonnement kon opzeggen. Ik was het wachten en aan het lijntje geworden houden meer dan zat en wil weg bij deze provider. Ik moest ik contact opnemen met de afdeling orderstatus.

2 november afdeling orderstatus gebeld. De telefoon is nog altijd zoek, Vodafone heeft volgens de dame die ik aan de telefoon had 10 werkdagen de tijd om deze te vinden, anders sturen ze een nieuwe naar me op.
Die tien dagen zijn volgens haar op 31 oktober ingegaan, dus als de telefoon niet wordt gevonden gaan ze over twee weken een nieuwe voor mij bestellen, welke ook weer een levertijd zal hebben.

Samengevat: Ik ontving een nieuwe telefoon welke niet werkt. Deze is teruggestuurd en ontvangen door Vodafone. De nieuwe telefoon die zij naar mij toe zouden sturen raakte Vodafone kwijt.
Ik wacht inmiddels anderhalve maand op een iPhone. Ik kan niet weg bij Vodafone, want opzeggen kan ik pas als zij de telefoon die zij zijn kwijtgeraakt hebben gevonden en naar mij hebben opgestuurd. Ik betaal nu voor een product dat ik niet heb ontvangen, ik kan mijn verbintenis met dit bedrijf niet verbreken. Als ik weg wil bij dit bedrijf moet ik mijn abonnement (welke ik niet gebruiken kan!) afkopen. Er is geen mogelijkheid om mij een andere iPhone toe te sturen dan degene die zij in hun systeem voor mij hebben gereserveerd (maar niet hebben).

Ik bestel een product en mag volgens mij verwachten dat deze binnen een redelijke termijn wordt geleverd. Ik vind dit absoluut niet meer redelijk.

Gewenste Oplossing:

Ik wil het geannuleerd hebben zodat ik een nieuwe telefoon kan bestellen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door