Klacht: Ten onrechte, tussentijdse tariefverhoging bij een vaste prijs contract.

op 21 februari 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Bij het (telefonisch) afsluiten van betreffend contract is een vaste prijs per maand overeengekomen. Nu blijkt dat Vodafone per october 2017 mijn maandelijkks te betalen bedrag heeft verhoogd. Bij telefonische navraag krijg ik nueen zwamverhaal van Vodafone dat zij de tarieven hebben moeten aanpassen met de wettelijke inflatie. Wat een onzin en oplichterij van Vodafone. Zolas ik begrijp heeft Vodafone dat dus bij alle abonnementen gedaan, en gaat dit dus in totaal over een enorm bedrag terwijl Vodafone (telefonisch) overduidelijk heeft aangegeven dat er een 2 jarig contract met een vast bedrag per maand is overeengekomen.

Ik wil het teveel ingevordere bedrag terug ontvangen, dat er maandelijke het overeengekomen bedrag (zonder verhogingen) wordt afgesloten en dat Vodafone stopt met dergelijke oplichterspraktijken.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Addeva